Запитання для Інтернет - опитування громадської думки щодо роботи митної системи у 2005 році.

 

 

1.    Яким чином Ви отримуєте інформацію про якість роботи митної служби?  (запитання активне для всіх респондентів)

а). виключно з засобів масової інформації;

б). час від часу я (або мої родичі, знайомі) перетинаю кордон як фізична особа;

в). маю відношення до оформлення зовнішньоекономічних вантажів;

г). здійснюю зовнішньоекономічну діяльність та крім того регулярно перетинаю кордон як фізична особа;

д). маю невеликий досвід (1-4 рази за останні два роки) перетину кордону або оформлення вантажів, тому більше орієнтуюся на публікації в ЗМІ та чутки.

 

 

2.    Чи стала у 2005 році робота митної служби більш прозорою та зрозумілою для Вас? (запитання активне для всіх респондентів)

а). так;

б). так, але майже не помітно;

в). ні;

г). важко відповісти;

 

 

3.     Чи достатньо у Вас інформації про правила митного контролю та митного оформлення? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б)., в). або г).).

а). так, всю необхідну інформацію я отримую своєчасно та у повному обсязі;

б). пошук необхідної інформації займає багато часу, але я знаю де шукати;

в). інформація часто обмежена, і де її знайти я не знаю;

г). мені не потрібна інформація про митні правила.

 

4.    Як Ви оцінюєте роботу телефону довіри Держмитслужби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). дуже добре – знаю випадки, коли дзвінок на цей телефон мав належний ефект;

б). добре, що він існує, але користуватися не було потреби;

в). на дзвінки на цей телефон ніхто не реагує;

г). страшно дзвонити, тому що може бути тільки гірше;

д). не знаю про існування такого;

 

5.    Чи знаєте Ви про роботу Громадської колегії при Голові Держмитслужби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). знаю та схвалюю її діяльність;

б). знаю, але хотілося б знати більше про її роботу;

в). знаю, що така є, але як вона працює мені не відомо;

г). не чув (-ла) навіть про існування такої;

д). вважаю, що Громадська колегія у Митній службі не потрібна;

 

 

6.    Як на Вашу думку сьогодні митна служба в цілому виконує свою основну функцію – захист економічних інтересів держави? (запитання активне для всіх респондентів)

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти;

 

 

7.    Як на Вашу думку змінилися за 9 місяців у порівнянні з минулим роком митні процедури та робота митників щодо оформлення вантажів? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли в). або г).).

а). однозначно змінилися на краще;

б). є деяке покращення у роботі митників, але процедура оформлення залишається надто громіздкою;

в). процедури спрощено, але робота митників потребує покращення;

г). практично нічого не змінилося: всі покращення та спрощення – лише на папері та у засобах масової інформації;

д). оформлювати вантажі стало складніше – всі нововведення лише ускладнюють життя підприємцям;

 

 

8.    Як на Вашу думку працює принцип „Єдиного вікна” у митницях? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли в). або г).).

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти – на мою думку нічого не змінилося;

 

 

 

9.    Як на Вашу думку змінилися за 9 місяців у порівнянні з минулим роком митні процедури та робота митників щодо пропуску громадян через кордон? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б). або г).).

а). однозначно змінилися на краще;

б). є деяке покращення у роботі митників, але процедура митного контролю залишається надто громіздкою;

в). процедури спрощено, але робота митників потребує покращення;

г). практично нічого не змінилося: всі покращення та спрощення – лише на папері та у засобах масової інформації;

д). перетинати кордон стало складніше – всі нововведення лише ускладнюють життя громадянам;

 

10.Як на Вашу думку  працюють „зелені коридори” для громадян у пунктах пропуску? (запитання активне лише для респондентів, що на 1 питання відповіли б). або г).).

а). відмінно;

б). добре;

в). задовільно;

г). незадовільно;

д). важко відповісти – не користуюся;

 

11. Що на Вашу думку є сьогодні найбільшою проблемою у роботі митної служби? (запитання активне для всіх респондентів)

а). корупція та хабарництво;

б). недосконале митне законодавство;

в). непрофесіоналізм митників;

г). недостатня прозорість та відкритість;

д). постійні зміни структури та керівництва митних органів;