У зв'язку з прийняттям наказу Міністерства внутрішніх справ України від 23.07.2001 р. №583 щодо розміщення реклами на транспортних засобах Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України звернулась до Держстандарту України, на який згідно з Законом України "Про рекламу" покладений контроль за дотриманням законодавства про рекламу, з проханням надати роз'яснення, чи може розцінюватися ця інформація як реклама.
На наш запит щодо особливостей розміщення такої інформації на транспортних засобах, що здійснюють міжнародні перевезення, отримано роз'яснення Держстандарту з цього питання, яке ми доводимо до відома перевізників.
Шановний Леоніде Михайловичу!
Держстандарт України розглянув звернення АсМАП стосовно питання реклами на транспорті та повідомляє наступне.
Згідно зі ст. 1 Закону України "Про рекламу": "реклама —спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержан-ня прибутку".
В усіх інших випадках, коли розповсюдження інформації' не має за мету одержання прибутку, вона не відноситься до реклами.
Відтак, інформація на автотранспортних засобах у вигляді логотипів, назв, адрес і телефонів їх власників, яка розповсюджується з метою ідентифікації цих засобів на випадок розбійних нападів на водіїв або дорож-ньо-транспортних пригод, не є рекламою.
Голова комітету П.С. КАБАН
Департамент транспортної політики АсМАП України